Terminy, warunki, gwarancje.

Oto kilka zasad związanych z działaniem naszego serwisu.


Termin wykonania naprawy ustalamy wspólnie w momencie przyjmowania roweru. W przypadkach niestandardowych, wymagających nadprogramowych decyzji i działań, jak na przykład przy sprowadzaniu niedostępnych w danej chwili części, uzgadniamy  formę i termin konsultacji i dodatkowego kontaktu. Każdy, kto pozostawia u nas swój sprzęt, otrzymuje pisemne lub elektroniczne potwierdzenie zlecenia (email).

My staramy się być gotowi na czas i o to samo bardzo prosimy Was. W sezonie mamy tu mnóstwo rowerów, a miejsca na ich przechowywanie nie przybywa. Gorąco namawiamy do odbierania rowerów w umówionym terminie. Rozumiemy przyczyny losowe oraz to, że rower to nie zawsze sprawa priorytetowa. Bez problemu i  konsekwencji czekamy na odbiór pojazdu przez tydzień od uzgodnionego terminu. Jeśli nie możecie stawić się osobiście, zawsze możecie wskazać osobę, która przybędzie po rower w Waszym imieniu. Po upływie tygodnia i braku jakiejkolwiek informacji, naliczamy opłatę postojową,w wysokości 2 pln za dzień.

serwis_panoramaPrzygotowanie roweru: rower dostarczony do serwisu powinien być czysty w stopniu umożliwiającym wykonanie naprawy. Czyszczenie roweru (wyłączywszy przegląd generalny) jest oddzielną usługą z racji czasochłonnego charakteru tej czynności. Prosimy wziąć to pod uwagę.

Prosimy, w miarę możliwości, o pozostawianie u nas rowerów bez sakw, fotelików, ulocków i inych łatwo zdejmowanych akcesoriów.

Gwarancja naprawy: zależy nam na tym, aby prace wykonywane w naszym serwisie spełniały Wasze oczekiwania. Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi.

Wydając rower, dajemy 24 godziny na zaakceptowanie wykonanych robót. Jeżeli pojawiają się wątpliwości lub zastrzeżenia, jesteśmy do dyspozycji w trybie priorytetowym (w godzinach pracy serwisu) i staramy się od ręki sprawę wyjaśnić. Jeśli w ciągu 24h od odebrania roweru nie docierają do nas sygnały o ewentualnych uwagach, jest to dla nas równoznaczne z “milczącą zgodą” na jakość wykonanych prac.

Oczywiście zrozumiemy sytuacje, w których 24 godziny to za mało aby w pełni przetestować serwisowany rower.  Z tego powodu udzielamy dodatkowych gwarancji na niektóre z wykonanych przez nas prac.  Czas i zakres zależy od ich rodzaju.

I tak:
regulacja (np. hamulca) – gwarantujemy wykonanie zleconej regulacji w sposób prawidłowy i jej odpowiednie do stanu podzespołów działanie przez okres tygodnia.
wymiana – gwarantujemy prawidłową instalację i regulację wymienianej części przez okres tygodnia
przeglądy – gwarantujemy prawidłowe działanie mechanizmów podlegających danemu przeglądowi w zakresie odpowiednim do stanu podzespołów przez okres dwóch tygodni
przegląd generalny – miesiąc od wykonania przeglądu generalnego. Gwarancja obejmuje prawidłowe funkcjonowanie mechanizmów roweru.

Gwarancja naszego serwisu nie obejmuje ogumienia (chyba, że jego uszkodzenie wynikało z nieprawidłowego montażu ogumienia przez serwis), defektów powstałych na skutek uderzenia, upadku, czy innych uszkodzeń mechanicznych powstałych poza serwisem, oraz naturalnego zużycia materiałów, które nastąpiło w okresie objętym gwarancją.

Części sprzedawane razem z usługą serwisową objęte są standardową gwarancją producenta. Szczegółowe uprawnienia wynikające z gwarancji na części regulują odpowiednie przepisy.